Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki (wzór formularza jest do skopiowania w zakładce Regulamin Sklepu). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią paragonu/faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Cosmetica Sp. z o.o.
ul. Główna 86 lok.2
55-010 Święta Katarzyna


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij wzór formularza (jest do skopiowania w zakładce Regulamin Sklepu). Wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Cosmetica Sp. z o.o.
ul. Główna 86 lok.2
55-010 Święta Katarzyna

Do paczki z wypełnionym formularzem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.

Zwrot towaru – koszty przesyłki od konsumenta do sprzedawcy

Zgodnie z obowiązującym prawem (Art. 23 ustawy konsumenckiej) konsument ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru do dostawcy. To oznacza wysyłkę na własny koszt.