Regulamin sklepu
Regulamin Sklepu Internetowego armoniabio.pl określa zasady składania zamówień za pośrednictwem Sklepu Internetowego armoniabio.pl
WARUNKI OGÓLNE, WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY:
- Właścicielem Sklepu Internetowego armoniabio.pl jest firma Cosmetica Sp. z o.o. z siedzibą w Świętej Katarzynie (55-010), ul. Główna 86 lok.2.
- Zamówienia na produkty dostępne w ofercie Cosmetica można składać za pośrednictwem strony WWW znajdującej się pod adresem www.armoniabio.pl
- Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dokonanie rejestracji w systemie Sklepu Internetowego armoniabio.pl Podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail jest niezbędne do realizacji zamówienia. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną. Do klientów, którzy nie zgodzą się na podanie swojego numeru telefonu, zamówienie zostanie wysłane Pocztą Polską.
- Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.
- Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu, zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.
- Zamówiony towar będzie dostarczany przesyłką kurierską (firma DPD), lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, w zależności od decyzji kupującego. Za opóźnienia wynikające z działania Poczty Polskiej nie odpowiadamy.
-
Koszty dostarczenia paczki:
=> Poczta Polska (paczka do 5kg) – paczka priorytetowa za pobraniem: 21 zł. W przypadku cięższej paczki, obsługa sklepu skonsultuje sie z zamawiającym i poinformuje o ewentualnej wyższej cenie paczki.
=> Kurier DPD przesyłka za pobraniem (paczka do 5 kg) – 20 zł.
=> Przy przedpłacie na konto do 350 zł (paczka do 5kg) – koszt 11 zł, powyżej 350 zł paczka wysyłana jest na koszt firmy Cosmetica. - W przypadku wyboru sposobu płatności "przelew", towar jest wysyłany w momencie otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe (BNP PARIBAS numer konta 46 1750 1064 0000 0000 1147 8409) w wysokości 100% wartości zamówienia.
- Ceny w Sklepie Internetowym armoniabio.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). W przypadku zakupu towaru na który wprowadzona jest błędna cena, przez obsługę sklepu bądź błąd serwera, kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie, a zamówienie zostanie anulowane.
- W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
- Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny).
- Zamówienia realizowane są tylko na terytorium Polski.
- Wszelkie zwroty wysyłane na koszt Cosmetica Sp. z o.o. nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
- Zwrot należy wysłać bez kwoty pobraniowej. W innym przypadku firma Cosmetica nie odbierze przesyłki.
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.armoniabio.pl jest prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży.
- Sklep www.armoniabio.pl zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany.
- Użytkownik rejestrując się w sklepie internetowym www.armoniabio.pl wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od firmy Cosmetica Sp. z o.o.
WARUNKI REKLAMACJI I ZWROTU
-
W ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie
podając przyczyny.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty o Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:
- towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
- zwracane towary muszą być kompletne (nie mogą być pozbawione zawieszek, metek).
- produkty kosmetyczne oraz inne towary, które ze względów higienicznych powinny być oryginalnie opakowane muszą być zwrócone w nienaruszonym opakowaniu.
- pozostałe towary powinny być zwrócone w stanie niepogorszonym, po zapoznaniu się z nimi w sposób zwyczajowo przyjęty przy danym towarze.
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
- Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie przyznawana jest 12 miesięczna odpowiedzialność sprzedawcy. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
- Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
- Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu, którego wzór można pobrać
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu maksymalnie 21 dni od daty dostarczenia uszkodzonego
towaru pod adres firmy:
Cosmetica Sp. z o.o
ul. Główna 86 lok.2
55-010 Święta Katarzyna - Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
- Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w produkcie nie zużytym.
-
Przesyłki z wymienionymi produktami odsyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, przesyłką zwykłą, chyba że klient zażyczy sobie aby wysyłka była na jego
koszt.
BEZPIECZNA DOSTAWA
-
Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.
Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model. - Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.
- Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych podanych przez Klienta w trakcie rejestracji lub składania zamówienia jest firma Cosmetica Sp. z o.o.Cosmetica Sp. z o.o.
-
Dane przetwarzane będą w celu realizacji umów o świadczenie usług
Sprzedawcy, umów sprzedaży na odległość oraz innych celów, na które Klient wyrazi zgodę.
-
Klient ma prawo dostępu do swoich danych, do ich poprawiania oraz ich
usunięcia. Podanie danych jest dobrowolne.
-
Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania
plików cookies znajdują się w polityce prywatności.
Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.
Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym armoniabio.pl oznacza akceptację postanowień regulaminu.
Pliki do pobrania
![]() |
formularz_reklamacyjny.pdf | plik PDF, 22.43 KB |